ایرانسل
نوشته شده توسط : s

خرید شارژ ایرانسل

 

وی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی به ارایه سرویس هایی همچون اعلام مانده حساب و انتقال وجه بر روی این بستر اشاره کرد که موجب می شود تا تلفن همراه به تدریج به یک کیف پول الکترونیکی تبدیل شود.
وی گفت: در سال 2009 نزدیک به 502 شبکه رسمی وایمکس در 145 کشور دنیا سرویس می دهند و وایمکس فروم پیش بینی کرده تا سال 2012 تعداد کاربران وایمکس در دنیا خرید شارژ ایرانسل بانک ملی به 133 میلیون نفر برسد.
مدیر خرید شارژ ایرانسل بانک ملی كل بازایابی مشتریان ایرانسل:
وی از عرضه سرویس شبکه خصوصی مجازی تلفن همراه به شرکت ها و سازمان ها توسط ایرانسل خبر داد و گفت: این سرویس به نوعی یک نسخه موبایل از تلفن های داخلی اداره ها است که برای تمام افراد یک سازمان براساس طبقه بندی و گروه بندی آن خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ارایه می شود.
مدیر كل بازایابی مشتریان ایرانسل از ارایه سرویس های پستچی، LBS، شبکه خصوصی مجازی تلفن همراه، خدمات بانکدار همراه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی و آهنگ پیشواز پیشرفته از سوی ایرانسل خبر داد.
به گفته مظفری پور، ارتباط با خانواده، ارایه سرویس های ضروری برای حوادث و یا بلایای طبیعی، انتخاب مسیر با استفاده از تلفن همراه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی و اطلاع در مورد نزدیک ترین نقاط مورد نظر مشترک از جمله ویژگی هایی است که در سرویس LBS ایرانسل عرضه می شود.
وی، موارد کاربرد این سرویس جدید را مدیریت کارکنان، مدیریت ناوگان خرید شارژ ایرانسل بانک ملی حمل و نقل، کنترل و مدیریت ترافیک جاده ای و شهری، خدمات مراقبت و نگهداری از کودکان و سالمندان، مدیریت اموال، اطلاع رسانی براساس محل قرار گیری مشترک و ارایه راهنماهای توریسم و اطلاعات شهری ذکر کرد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مظفری پور در نشست خبری ایرانسل گفت: درحال حاضر بیش از شش هزار محصول الکترونیکی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی بر روی ویترین ایرانسل در اختیار مشترکان قرار داده شده که به زودی سرویس های دیگری نیز به آن افزوده خواهد شد.
مظفری پور از ارایه سرویس رومینگ سیم كارت های اعتباری ایرانسل یاد كرد و افزود: در حال حاضرسیم كارت های اعتباری ایرانسل در 9 کشور دنیا و به ویژه در موسم حج در كشور عربستان قابل خرید شارژ ایرانسل بانک ملی استفاده می باشد.
وی، تفکیک تماس های کاری از شخصی، تفکیک تماس ها براساس زمان ساعات کاری و موقعیت فرد، تعریف یک شماره کوتاه برای خرید شارژ ایرانسل بانک ملی سازمان، انتقال تماس و تعریف شماره گروهی به منظور تعریف مرکز تماس در یک سازمان را از ویژگی های سرویس شبکه خصوصی مجازی تلفن همراه ایرانسل عنوان کرد.
به گفته وی، دریافت خودکار، سریع و آنلاین ایمیل بر روی گوشی، قابلیت زمانبندی ساعات دریافت ایمیل، تعیین لیست مجاز و غیرمجاز و اعلام دریافت ایمیل با موضوعات از پیش تعیین شده از دیگر ویژگی های این خرید شارژ ایرانسل بانک ملی سرویس است.
وی اظهار خرید شارژ ایرانسل بانک ملی داشت: وایمکس یکی از دو فناوری است که نسل چهارم ارتباطات بیسیم را در دنیا ایجاد کرده و لبه تکنولوژی در انتقال داده های پهن باند در کشور است.
وی اظهار داشت: سرویس پستچی در دو بخش اصلی صندوق پستی الکترونیک و پستچی به خرید شارژ ایرانسل بانک ملی مشترکان ارایه می شود که سرویس صندوق پستی الکترونیک با تعریف آدرس ایمیل با استفاده از شماره تلفن همراه مشترک و بر بستر دامنه Irancell.ir در اختیار مشترکین قرار داده می شود.
سرویس های وایمکس ایرانسل به صورت اعتباری خرید شارژ ایرانسل بانک ملی و دائمی عرضه می شوند
مدیر توسعه بازار وایمكس ایرانسل از عرضه سرویس های وایمکس ایرانسل به دو خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شکل اعتباری و دائمی خبر داد.
ایرانسل سرویسهای خرید شارژ ایرانسل بانک ملی پستچی، LBS و شبکه خصوصی مجازی تلفن همراه عرضه می کند
مدیر توسعه بازار خرید شارژ ایرانسل بانک ملی وایمكس ایرانسل خبر داد:
علی جعفریه در نشست خبری ایرانسل خرید شارژ ایرانسل بانک ملی كه به مناسبت سومین سالگرد راه اندازی شبكه تلفن همراه ایرانسل برگزار شد، گفت: این سرویس ها به صورت خدمات داده و صوت به تمامی مشترکان خانگی و تجاری وایمکس عرضه خواهند شد.
وی همچنین از ورود ایرانسل به حوزه بانکداری همراه خبر داد و گفت: اپراتورهای تلفن همراه می توانند در بانکداری همراه به صورت یک درگاه قرار بگیرند که این درگاه متعلق به اپراتور است و مشترکین می توانند از طریق آن به خدمات الکترونیکی مختلفی که از سوی بانک ها عرضه می شود، وصل شده و با استفاده از خرید شارژ ایرانسل بانک ملی آن به تبادل اطلاعات بپردازند.
مدیر كل بازایابی مشتریان ایرانسل تصریح کرد: سرویس بانکداری همراه ایرانسل بر روی سیم کارت عرضه می شود و خرید شارژ ایرانسل بانک ملی عدم وابستگی به گوشی و امنیت بالا از ویژگی های آن است.
جعفریه، حیطه فعالیت وایمکس خرید شارژ ایرانسل بانک ملی را در محدوده یک شهر عنوان کرد و گفت: موضوعی که وایمکس را از دیگر تکنولوژی های باند پهن متمایز می کند، نقطه دید غیرمستقیم آن است که مزیت بزرگ این فناوری محسوب می شود.
مدیر كل بازایابی مشتریان ایرانسل همچنین از عرضه سرویس آهنگ پیشواز پیشرفته ایرانسل خبر داد و گفت: سه ویژگی جدید آلبوم های آهنگ پیشواز، انتخاب کانال خرید شارژ ایرانسل بانک ملی های موسیقی و تلفن گویای آهنگ پیشواز به زودی به عنوان آهنگ پیشواز پیشرفته به مشترکین عرضه می شود.
مظفری پور، رابط كاربری دو زبانه مبتنی بر زبان فارسی، تقویم شمسی، اضافه کردن حداکثر پنج خرید شارژ ایرانسل بانک ملی آدرس پست الکترونیکی به این سرویس، دریافت پست های الکترونیکی از طریق پیام کوتاه و یا پیام چندرسانه ای و امکان پاسخگویی در لحظه را از ویژگی های این سرویس عنوان کرد.
وی سرویس جدید دیگری که قرار است در آینده نزدیک از سوی ایرانسل خرید شارژ ایرانسل بانک ملی عرضه شود را خدمات مبتنی بر مکان یا موقعیت (LBS) عنوان کرد.
جعفریه، تکمیل سبد خدمات و یکپارچه سازی صنایع ارتباطی ایرانسل را از اهداف ایرانسل برای ورود به بازار وایمکس عنوان کرد و افزود: وایمکس فناوری ارتباط بیسیم است که توانایی برقراری ارتباط به صورت ساکن خرید شارژ ایرانسل بانک ملی و متحرک را در پهنای باند بسیار بالا ممکن می کند.
وی عدم نیاز به میل کلاینت و نصب برنامه خاص روی گوشی تلفن همراه، امکان استفاده خرید شارژ ایرانسل بانک ملی از این سرویس بر روی همه گوشی های با قابلیت GPRS و امکان دریافت ایمیل ها به صورت پیام کوتاه را از دیگر ویژگی های این سرویس جدید ایرانسل معرفی کرد.
وی تصریح کرد: سرویس VOIP بر بستر وایمکس ایرانسل خرید شارژ ایرانسل بانک ملی در محدوده شرکتی، شهری، بین شهری و بین المللی عرضه خواهد شد.




:: برچسب‌ها: :خریدشارژ ایرانسل , خرید آنلاین شارژ ایرانسل , کارت شارژ ایرانسل , فروش کارت شارژ ایرانسل , ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: