نوشته شده توسط : s

خرید شارژ ایرانسل 

 

 

 

با استفاده از سرویس جدید «پستچی» (Push mail) ایرانسل، مشترکین می توانند با معرفی و ثبت نشانی پست الکترونیک دلخواه خود در سیستم، به محض دریافت نامۀ الکترونیکی جدید، به سادگی از طریق تلفن همراهشان از آن مطلع شده و محتوای نامه را مشاهده کنند. همچنین در صورت وجود فایل ضمیمه در نامۀ الکترونیکی دریافتی، مشترک قادر خواهد بود آن را نیز مشاهده کند. استفاده از این سرویس به سادگی ارسال و دریافت یک پیام چندرسانه ای است. تنها کافیست نشانی های پست الکترونیک دلخواه خود را در سیستم ثبت کنید و پس از آن، شما از طریق پیامک یا پیام چند رسانه ای، از نامه الکترونیکی دریافتی جدید، توسط تلفن همراه خودتان مطلع خواهید شد. با این سرویس فوق العاده، تمامی امکانات موجود برای پست الکترونیک، خریدشارژ ایرانسل از بانک تات از قبیل ایجاد، ارسال، دریافت، پاسخ دهی، تقسیم با دیگران، پاک کردن، ذخیره کردن و غیره در اختیار کاربر خواهد بود و او می تواند به راحتی و بدون نیاز به رایانه، تنها از طریق SMS یا MMS توسط تلفن همراه تمامی این امور را انجام دهد.
ثبت خریدشارژ ایرانسل از بانک تات نام و فعال سازی:
« پستچی» به شما امکان می دهد تا همه نشانی های پست الکترونیک خود (حداکثر ۵ نشانی) را به شمارۀ همراه ایرانسل خود متصل کرده و به محض دریافت نامۀ الکترونیکی در هر کـدام از این نـشانی ها، آن را روی تلفن هـمراه خود به شـکل پیامک (SMS) یا پیام چند رسانه ای (MMS)دریافت کنید. شما می توانید نحوه دسترسی به این سرویس را بسته به نوع تقاضای خود و یا نوع گوشی مورد استفاده تعیین کنید. با ورود به پورتال «پستچی»، شما می توانید از بین گزینه های «پیامک» و «پیام چند رسانه ای» یکی را برای دریافت نامه های الکترونیک خود انتخاب کنید. به این خریدشارژ ایرانسل از بانک تات ترتیب شما می توانید در صورتی که گوشی شما امکان دریافت و یا ارسال پیام چند رسانه ای را دارد، گزینۀ MMS را برای دریافت نامه الکترونیک بر روی گوشی خود انتخاب کنید تا در صورت وجود فایل های ضمیمه، آنها را نیز از طریق گوشی مشاهده کنید. با انتخاب گزینۀ SMS، شما قادر خواهید بود حتی بر روی قدیمی ترین گوشی ها نامه های الکترونیک خود را از طریق پستچی دریافت نمایید. البته با این روش تنها قادر به مشاهدۀ فرستنده، موضوع و بخش اولیۀ متن نامۀ الکترونیک دریافتی خواهید بود. دقت داشته باشید که برای دریافت نامۀ الکترونیکی به صورت MMS بایستی تنظیمات آن بر روی گوشی شما فعال شده باشد، اما برای ارسال نامۀ الکترونیکی به شکل MMS، علاوه بر تنظیمات MMS باید فرم درخواست و فعال سازی آن را نیزقبلاً تکمیل کرده باشید تا MMS شما فعال شده باشد. حداکثر حجم فایل های ضمیمۀ دریافتی و ارسالی شما نیز ٣٠٠ کیلو بایت معادل یک MMS باید باشد.
تنظیم زمانبندی دلخواه خریدشارژ ایرانسل از بانک تات جهت دریافت نامه الکترونیک بر روی گوشی
ثبت نام برای سرویس اولیۀ صندوق پستی الکترونیک ایرانسل برای مشترکین رایگان است. این سرویس شامل ۵٠ مگابایت فضای رایگان برای مشترکین دائمی و اعتباری خواهد بود. البته در صورت تمایل به افزایش فضای صندوق پستی، هزینۀ آن به صورت ماهانه و یا سالانه ( بسته خریدشارژ ایرانسل از بانک تات به نوع اشتراک انتخابی ) از مشترک دریافت خواهد شد.
٣. کدهای دستوری: خریدشارژ ایرانسل از بانک تات
امکان دریافت خودکار نامه های الکترونیکی جدید به صورت آنلاین بر روی گوشی به خریدشارژ ایرانسل از بانک تات شکل SMS و MMS
برای دریافت دفترچۀ راهنمای خدمات پستچی ایرانسل خریدشارژ ایرانسل از بانک تات به صورت فایلPDF لطفاً اینجا را کلیک کنید.
خدمات پست الکترونیک ایرانسل! خریدشارژ ایرانسل از بانک تات به همراه پیشنهاد های تشویقی...
هزینه خریدشارژ ایرانسل از بانک تات در خواست فضای بیشتر:
انجام عملیات بر روی حساب «صندوق پستی الکترونیک» از طریق پیامک نیز امکان پذیر است. به این منظور طبق جدول زیر، متن مربوط به عملیات مورد نظر خود را به شماره ٨۶٠٠ ارسال خریدشارژ ایرانسل از بانک تات نمایید. در این حالت، نتیجه درخواست شما بلافاصله در یک پیامک برای شما ارسال خواهد شد.
روش خریدشارژ ایرانسل از بانک تات های فعال سازی پستچی:
پیش از این اشاره کردیم که برای ثبت نام سرویس پستچی ابتدا باید در سرویس رایگان صندوق پستی الکترونیک ثبت نام کرده باشید. بنابراین، شیوه خریدشارژ ایرانسل از بانک تات فعال سازی صندوق پستی الکترونیک و سپس شیوه فعال سازی پستچی را توضیح می دهیم.
«پستچی» ایرانسل چگونه خریدشارژ ایرانسل از بانک تات کار می کند؟
با ثبت نام در این سرویس شما از تمامی امکانات استاندارد خدمات صندوق های پست الکترونیکی به علاوه ۵٠ مگابایت فضای رایگان برای مشترکین اعتباری خریدشارژ ایرانسل از بانک تات و دائمی ایرانسل و دیگر مزایا ازجمله دسترسی دو زبانه به سرویس و دسترسی به تقویم شمسی برخوردار می شوید.
صندوق پستی الکترونیک یکی از مفیدترین خریدشارژ ایرانسل از بانک تات کاربردهای ارتباطی شبکه اینترنت است. شما با استفاده از این سرویس می توانید از طریق یک مرورگر شبکه به صندوق پست الکترونیک و نامه های الکترونیک خود دسترسی داشته باشید، نامه ها را ارسال یا دریافت نموده و آن ها را مدیریت نمایید.
همانطور که پیش از این وعده داده بودیم، هم اكنون دو سرویس پستچی و صندوق پستی الکترونیک برای کاربران اینترنتی از سوی ایرانسل ارائه شده است. بدین ترتیب، شما می توانید خریدشارژ ایرانسل از بانک تات در سریع ترین زمان و با كمترین هزینه، نامه های الکترونیک خود را از طریق تلفن همراهتان دریافت و یا ارسال نمایید!
برای خریدشارژ ایرانسل از بانک تات نخستین بار در ایران...
امکان ارسال پاسخ به نامه الکترونیک یا ارسال نامه الکترونیک خریدشارژ ایرانسل از بانک تات جدید از طریق MMS یا SMS
روش های فعال سازی خریدشارژ ایرانسل از بانک تات «صندوق پستی الکترونیک »:
قابلیت تنظیم برای خریدشارژ ایرانسل از بانک تات نشانی های پست الکترونیک مختلف (که از پروتکل POP یا IMAP استفاده می نمایند مانند Gmail)
ثبت نام و فعال سازی سرویس “پستچی” پس از ثبت نام سرویس “صندوق پستی الکترونیک” امکان پذیر است. پس از ارسال تقاضا، سیستم نوع سیم کارت مشترک را بررسی کرده و در صورتی که مشترک دارای سیم کارت دائمی باشد، مبلغ ثبت نام (فعال سازی) به صورتحساب وی افزوده و در صورتی که مشترک اعتباری باشد، از میزان اعتبار او کسر خواهد شد. در صورتی که مراحل با موفقیت انجام خریدشارژ ایرانسل از بانک تات شود، مشترک از طریق یک پیامک از فعال سازی سرویس مطلع خواهد شد. فعال سازی پستچی از سه طریق شبکۀ اینترنت، پیامک ویا کدهای دستوری امکان پذیر است:
١. شبکه خریدشارژ ایرانسل از بانک تات اینترنت:
مزایای سرویس پستچی ایرانسل : خریدشارژ ایرانسل از بانک تات
صندوق پستی الکترونیک خریدشارژ ایرانسل از بانک تات چیست؟
قابلیت تنظیم برای چندین نشانی پست الکترونیک به صورت همزمان خریدشارژ ایرانسل از بانک تات
مشترک می تواند فضای بیشتری به صندوق پستی الکترونیک خود اختصاص دهد، به این منظور باید یکی از بسته های صندوق پستی خریدشارژ ایرانسل از بانک تات الکترونیک را با توجه به فضای مورد نیاز خود خریداری نماید. فضای در اختیار و مدت اعتبار آن ها به شرح زیر است:
برای دریافت دفترچۀ راهنمای رایگان خدمات پستچی ایرانسل از خریدشارژ ایرانسل از بانک تات طریق پست اینجا را کلیک کنید.
«پستچی» چیست؟ خریدشارژ ایرانسل از بانک تات
سهولت استفاده از سرویس پستچی بدون نیاز به خریدشارژ ایرانسل از بانک تات نصب نرم افزار خاص
همیشه و همه جا با جهان خریدشارژ ایرانسل از بانک تات در تماس باشید!
برای فعال سازی صندوق پست الکترونیک، نخست یک پیامک بدون متن به ١٣٠ ارسال نمایید تا خریدشارژ ایرانسل از بانک تات رمز e-Care را دریافت نمایید و سپس به یکی از سه روش زیر عمل کنید.
مشترک برای استفاده از خدمات فوق از طریق رایانه شخصی متحمل هیچ هزینه ای نمی شود. خریدشارژ ایرانسل از بانک تات
سازگاری با انواع گوشی، خریدشارژ ایرانسل از بانک تات پشتیبانی کلیه گوشی های قدیمی
پستچی، این فناوری پیشرفته، در اختیار مشترکینی قرار می گیرد که در پی دسترسی به صندوق پستی الکترونیک خود از طریق تلفن همراه هستند. با این فناوری، مشترکین نامه های دریافتی (Inbox) خود را بلافاصله از طریق تلفن همراه دریافت می کنند. به عبارت دیگر با این فناوری صندوق پستی الکترونیکی شما خریدشارژ ایرانسل از بانک تات همه جا همراه شما خواهد بود!
مشترکین می توانند از این سرویس رایگان جهت مکاتبات الکترونیکی شخصی و تجاری از طریق رایانۀ خریدشارژ ایرانسل از بانک تات شخصی خود استفاده نمایند.
شما می توانید عملیات بر روی حساب «صندوق پستی الکترونیک» خود را از طریق کدهای دستوری نیز انجام دهید. به این خریدشارژ ایرانسل از بانک تات منظور طبق جدول زیر، کد دستوری عملیات مورد نظر خود را از خط ایرانسل شماره گیری کنید. در این حالت، نتیجه درخواست شما بلافاصله در یک پیامک برای شما ارسال خواهد شد.
تعریف لیست مجاز و خریدشارژ ایرانسل از بانک تات غیرمجاز
اشتراک رایگان صندوق پستی الکترونیک ایرانسل خریدشارژ ایرانسل از بانک تات :
١.شبکه اینترنت: خریدشارژ ایرانسل از بانک تات
شما می توانید با مراجعه به سایت www.irancell.ir و پیگیری لینک «خدمات پست الکترونیک ایرانسل» وارد پورتال خدمات صندوق پستی الکترونیک ایرانسل شده، با استفاده از شناسه کاربری و رمز e-Care یا Vitrin خود وارد صفحۀ بعد شوید وسرویس خود را از طریق پورتال تنظیمات (Self care) فعال نموده و کلیه تنظیمات دیگر دلخواه مانند فعال سازی، غیر فعال سازی، تمدید و خرید فضا را نیز انجام دهید. دقت کنید خریدشارژ ایرانسل از بانک تات که شناسه کاربری شما همان شمارۀ خط ایرانسل شماست (مثال:٩٨٩٣۵١٢٣۴۵۶٧)
جهت ثبت خریدشارژ ایرانسل از بانک تات نام در پستچی ایرانسل ضروری است ابتدا برای سرویس صندوق پستی الکترونیک ایرانسل ثبت نام کنید. به عبارت دیگر این سرویس رایگان پیش زمینه ای برای ثبت نام در سرویس پستچی است، بنابراین پس ازمعرفی صندوق پستی الکترونیک به سرویس پستچی خواهیم پرداخت.
پست خریدشارژ ایرانسل از بانک تات الکترونیک ایرانسل
ایرانسل در خریدشارژ ایرانسل از بانک تات این سرویس یک نشانی پست الکترونیک برای شما در نظر می گیرد، البته با این ویژگی منحصر به فرد که شناسۀ نشانی الکترونیک شما همان شمارۀ خط ایرانسل شماست! این سرویس برا ی کلیه مشترکین اعتباری و دائمی رایگان بوده و ضمن آن، یک نشانی پست الکترونیک تحت دامنۀ Irancell.ir مانند (irancell.ir@٩٨٩٣۵١٢٣۴۵۶٧) به شما اختصاص پیدا می کند.
در این روش شما می توانید از طریق سایت www.irancell.ir به پورتال پستچی ایرانسل وارد شده و در قسمت وضعیت من (My status)، سرویس پستچی خریدشارژ ایرانسل از بانک تات را فعال کنید. شما همچنین می توانید تنظیمات پستچی را از طریق اینترنت انجام دهید.
٢.پیامک: خریدشارژ ایرانسل از بانک تات
امکانات صندوق خریدشارژ ایرانسل از بانک تات پستی الکترونیک چیست؟

 



:: برچسب‌ها: خریدشارژ ایرانسل , خرید آنلاین شارژ ایرانسل , کارت شارژ ایرانسل , فروش کارت شارژ ایرانسل , , , ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : s

خرید شارژ ایرانسل 

 

 

خرید کارت شارژ با بانک اقتصادنوین صاحبان محتوای الکترونیکی
• هنرمندان و خرید کارت شارژ با بانک اقتصادنوین انتشارات
از اینکه این فرصت را برای ارائه خدمات بهتر در اختیار ما گذاشتید، ممنونیم. لطفا چند دقیقه از وقت خود را به ما اختصاص داده و نظر خود را در خصوص محصولات و خدماتی که تا بحال از ایرانسل و فروشندگان این شرکت دریافت کرده اید، به ما انتقال دهید. پاسخهای صادقانه شما، ما را در خرید کارت شارژ با بانک اقتصادنوین بهبود سطح خدمات و محصولات برای رضایت هر چه بیشتر مشتریان، یاری می کند.
• عرضهکنندگان محصولات فرهنگی و خرید کارت شارژ با بانک اقتصادنوین هنری
یرو آگهی «فراخوان همکاری (RFP)» منتشر شده در جراید کثیرالانتشار، ایرانسل از شرکت‌های دارای قابلیت عرضه محصولات الکترونیکی خرید کارت شارژ با بانک اقتصادنوین (contents) متناسب با تلفن همراه دعوت به همکاری می کند. عرضه کنندگان محصولات الکترونیکی (content providers) می‌توانند با کلیک روی لینک زیر، «دفترچه راهنمای عرضه کنندگان محصولات الکترونیکی» را دریافت نموده، و با توانمندی های فنی و مالی مورد نظر ایرانسل و شرایط عقد قرارداد آشنا شوند.
• نهادها خرید کارت شارژ با بانک اقتصادنوین و سازمان های فرهنگی
در صورت مفقود شدن سیم کارت، سرقت و یا واگذاری به غیر، سریعاً به یکی از نمایندگی‌های ایرانسل مراجعه نموده و مراتب را اطلاع دهید تا اقدامات لازم حسب مورد خرید کارت شارژ با بانک اقتصادنوین صورت گرفته و از هرگونه سوءاستفاده احتمالی جلوگیری شود.
در راستای راه اندازی «ویترین ایرانسل» به عنوان نخستین سیستم ارائه محصولات الکترونیکی (contents) به مشترکین ایرانسل، از شرکت ها و اشخاص دارای قابلیت عرضه محتوای الکترونیکی متناسب با تلفن همراه دعوت به همکاری می‌کند. خرید کارت شارژ با بانک اقتصادنوین
• ارائه خرید کارت شارژ با بانک اقتصادنوین نمونه محصول (حداقل به صورت preview) الزامی است.
• محصولات برگزیده در ویترین ایرانسل جهت فروش به مشترکین عرضه خواهند شد و صاحب محصول از عواید فروش با توافق خرید کارت شارژ با بانک اقتصادنوین دو طرف منتفع خواهد شد.لطفا جهت اطلاع از اینکه تلفن همراه شما جزء تلفن‌های همراه پشتیبانی شده در شبکه ایرانسل هست یا خیر، ابتدا شرکت سازنده را انتخاب و سپس مدل تلفن همراه خود را وارد نماییداگر از گوشی‌هایی استفاده می‌کنید که سیستم عامل ویندوز داشته و قابلیت تنظیم به صورت خودکار ندارند، باید با استفاده از راهنمای زیر، گوشی خود را به صورت دستی تنظیم کنید.
• محصولات ارائه شده می بایست متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی بوده و ارسال کننده باید مطابق قوانین جمهوری اسلامی حق استفاده از اثر را خرید کارت شارژ با بانک اقتصادنوین داشته باشد.
• شرکت های خرید کارت شارژ با بانک اقتصادنوین فعال در زمینه تولید محتوای نرم افزاری
• تولیدکنندگان محصولات فرهنگی و هنری خرید کارت شارژ با بانک اقتصادنوین
اولویت با شرکت ها، نهادها و اشخاص صاحب محتوا به خرید کارت شارژ با بانک اقتصادنوین شرح زیر است:


:: برچسب‌ها: خریدشارژ ایرانسل , خرید آنلاین شارژ ایرانسل , کارت شارژ ایرانسل , فروش کارت شارژ ایرانسل , , , ارسال توسط ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : s

خرید شارژ ایرانسل 

 

 

بین تمامی خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد شرکت کنندگان مسابقه
با پاسخ به سئوالات امتیاز مشخصی کسب می کنید ولی اگر بخواهید امتیاز خود را افزایش دهید و یا کسری امتیازی که با پاسخ غلط برای خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد شما منظور گردیده، جبران کنید می توانید از کلیدیارهای دارای امتیاز کمک بگیرید، نحوه کسب امتیاز به شرح جدول ذیل می باشد:
تعداد سئوالات: ۲۰ سئوال به همراه ۳ جعبه شانس و خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد ۲ نظرسنجی در هر ۱۰ روز (مجموعا ۷۵ سئوال در ۳ دهه)
جوایز رتبه خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد ای مسابقه:
خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد ۹۰ بسته فرهنگی (شامل نرم افزار به همراه کتاب قرآن) ۲۵۰ هزار ریالی
قیمت هر سئوال: خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد ۱۰۰۰ ریال
جایزه قرعه کشی مرحله دوم: خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد
حامی جوایز: مؤسسه فرهنگی دیجیتال کلید خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد طلایی جهان معاصر
توجه: اگر شرکت کننده ای به همه سئوالات پاسخ دهد، در همه مراحل قرعه کشی خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد شرکت داده می شود، ولی اگر برنده چند جایزه شود، بهترین جایزه به او اهدا می شود، و جایزه دیگر به فرد جایگزین تعلق می گیرد.
نحوه انصراف از مسابقه: برای لغو عضویت، لطفا کد LAGHV BHR را خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد به شماره ۸۲۸۲ ارسال نمایید.
مثال: خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد
برای ارسال پاسخ صحیح باید کد BH ۱ را خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد به ۸۲۸۲ ارسال نمایید.
مسابقه بهاران در بهاران(مرحله خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد دوم)
بین تمامی شرکت کنندگان مسابقه خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد
تاریخ برگزاری: ۱ مرداد تا خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
کد OZV BHR را خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد به شماره ٨٢٨٢ ارسال نماييد. برای ادامه مسابقه شرکت کننده باید کد BH را با یک فاصله و درج شماره گزینه صحیح به ۸۲۸۲ ارسال نماید.
• ۳ کمک هزینه سفر حج عمره مفرده به ارزش هر یک ۵ خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد میلیون ریال
۲. خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد حمد
جوایز قرعه کشی (امتیاز بیشتر=شانس بیشتر؛ در صورتیکه هر کاربر به تعداد بیشتری سئوال پاسخ دهد، امتیاز بیشتری کسب خواهد نمود و با توجه به اینکه خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد جوایز قرعه کشی به میزان امتیاز کسب شده بستگی دارد شانس شرکت کننده در برنده شدن افزایش خواهد یافت):
جوایز قرعه خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد کشی:
با پاسخگویی به حداقل ۲۰ خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد سئوال
سئوال ۱: خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد اولین سوره ای که بر پیامبر (ص) نازل شد کدام سوره است؟
۱. خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد علق
• ۱ لپ تاپ حرفه ای به ارزش ۲۰ خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد میلیون ریال
توجه :جوایز با خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد کسر کسورات قانونی به برندگان اهدا می گردد.
• ۱۰ نشان طلا در هر ۱۰ روز خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد
نحوه خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد امتیازدهی:
موضوع: خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد روز اکرام، عید سعید فطر
نحوه اعلام نتایج مسابقه به برندگان: از طریق تماس خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد تلفنی به برندگان اطلاع رسانی می شود و بعد از انجام قرعه کشی، اسامی برندگان روی سایت کلید قرار خواهد گرفت. (http://mos.keylid.com)
آغاز مسابقه: برای شروع و شرکت در مسابقه خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد شرکت کنندگان می توانند از روش زیر اقدام نمایند:
• ۱ کمک هزینه حج عمره مفرده در هر خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد ۱۰ روز
برگزاركننده: مؤسسه خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد فرهنگی دیجیتال کلید طلایی جهان معاصر
• ۶۰ نشان طلا به ارزش خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد هر یک ۲ میلیون ریال
با خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد پاسخگویی به حداقل۴۰ سئوال
• ۱ خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد لپ تاپ
شرکت کنندگان خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد یک ماه پس از اتمام مسابقه، با ارسال KWIN به ۸۲۸۲ بعد از اتمام مسابقه، می توانند از برنده شدن خود مطلع شوند.
• ۳۰ بسته فرهنگی در هر ۱۰ روز خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد
منطق قرعه کشی جایزه دهه ها(مجموعا سه خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد دهه) :
• ۳۰ نشان طلا برای ۳۰ نفر برتر خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد (۱۰ نفر برتر هر دهه)
نحوه انتخاب برندگان: در مسابقه بهاران در بهاران قسمتی از جوایز با قرعه کشی و قسمتی با رتبه بندی مشخص می شوند. در قسمت بعدی قوانین و منطق قرعه کشی و رتبه بندی را می توانید مشاهده کنید. خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد


:: برچسب‌ها: خریدشارژ ایرانسل , خرید آنلاین شارژ ایرانسل , کارت شارژ ایرانسل , فروش کارت شارژ ایرانسل , , ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : s

 

خرید شارژ ایرانسل

 

مهندس دزفولی با اشاره به اینکه این سامانه طراحی شده و آماده بهره‌برداری است، گفت: کد کوتاه اصلی ٨١١١ برای این خریدشارژ ایرانسل بانک تجارت کار در نظر گرفته شده که مشترکین ایرانسل می‌توانند با ارسال یک پیام کوتاه و مشخص نمودن رقم مورد‌نظر خود برای اهدا به بهزیستی، کمک‌های خود را به سازمان بهزیستی کل کشور اعطا کنند.
وی افزود: در آینده کدهای خریدشارژ ایرانسل بانک تجارت دیگری نیز ویژه موارد خاص که سازمان بهزیستی اعلام می‌کند، در اختیار مشترکین ایرانسل قرار خواهد گرفت.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مراسم اختتامیه دومین دوره جایزه ملی بهره‌وری ۱۴۰۴ در چهار سطح معتمد به چشم‌انداز، همگام با چشم‌انداز، پیشرو در چشم‌انداز و سازمان بهره‌ور، عصر روز دوشنبه طی مراسمی با حضور احمد بزرگیان معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، مهندس محمد خواجه‌پور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ارتباطات فناوری اطلاعات و مدیران عامل شركت‌ها خریدشارژ ایرانسل بانک تجارت و سازمان‌های پذیرفته شده در فرآیند ارزیابی این جایزه ملی، در مركز همایش‌های بین‌المللی مجموعه انقلاب تهران برگزار و طی آن تندیس طلایی و گواهی‌نامه برترین سازمان بهره‌ور جایزه ملی بهره‌وری ۱۴۰۴ به ایرانسل اهدا شد.
براساس این گزارش، در بخشی از این مراسم، دكتر ابراهیم محمودزاده –رئیس هیئت مدیره ایرانسل- طی سخنانی با خریدشارژ ایرانسل بانک تجارت اشاره به تحقق ۱,۲ میلیارد دلاری سرمایه‌گذاری خارجی و اشتغال‌زایی برای هزاران نفر گفت: ایرانسل خوش حساب‌ترین شرکت در پرداخت حق‌السهم به دولت بوده و موفق به تحقق اهداف و برنامه‌ها فراتر از تعهدات پروانه شده است.
در انتهای خریدشارژ ایرانسل بانک تجارت این نشست، رئیس سازمان بهزیستی كشور و مدیرعامل ایرانسل تفاهم‌نامه‌ای در این زمینه مبادله كردند.
دزفولی با تاکید بر اینکه ایرانسل تمامی هزینه‌های اجرای این طرح را برعهده گرفته و هیچ گونه برداشتی از خریدشارژ ایرانسل بانک تجارت کمک‌های مردمی نخواهد داشت، گفت: سامانه راه‌اندازی شده کاملا براساس نیات خیرخواهانه راه‌اندازی شده و به زودی مشترکین می‌توانند ارسال کمک‌های خود به سازمان بهزیستی را استعلام کنند.
دکتر اسفندیاری با اشاره به برنامه دولت در جلب مشارکت های خریدشارژ ایرانسل بانک تجارت مردمی، در خصوص این طرح گفت: ایرانسل با توجه به توسعه گسترده شبكه در كشور و به عنوان اپراتوری موفق در بحث اطلاع‌رسانی و رسانه و حضور در بین خانواده‌های ایرانی برای راه‌اندازی این سامانه انتخاب شد و امیدواریم بتوانیم از این طریق و با نیت خیرخواهانه‌ي مديران این شرکت، اهداف مشترک را پی بگیریم.
مدیرعامل ایرانسل تصریح كرد: با ارسال پیام کوتاه به شماره ٨١١١، پیام کوتاهی برای تائید مبلغی که مشترکین در نظر دارند به سازمان بهزیستی كمك كنند به طور خودكار برای آنها ارسال می‌شود که پس از تائید نهایی از سوی مشترك، این مبلغ از میزان شارژ مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری کسر و خریدشارژ ایرانسل بانک تجارت به صورتحساب مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی اضافه می‌شود.
در این مراسم، مدیرعامل ایرانسل نیز با قدردانی از حمایت‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در خصوص همکاری مجموعه خود با این نهاد دولتی گفت: در راستای برنامه‌های ایرانسل در تحقق شعار دولت الکترونیک، تلاش ما بر این است که بتوانیم گامی با نیت خیر برای کمک به اهداف سازمان بهزیستی کشور برداریم. خریدشارژ ایرانسل بانک تجارت
تندیس خریدشارژ ایرانسل بانک تجارت طلایی و گواهی‌نامه "سازمان بهره‌ور" دومین دوره جایزه ملی بهره‌وری ۱۴۰۴ به شركت خدمات ارتباطی ایرانسل اعطا شد.


:: برچسب‌ها: خریدشارژ ایرانسل , خرید آنلاین شارژ ایرانسل , کارت شارژ ایرانسل , فروش کارت شارژ ایرانسل , ارسال توسط ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : s

خرید شارژ ایرانسل

 

وی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی به ارایه سرویس هایی همچون اعلام مانده حساب و انتقال وجه بر روی این بستر اشاره کرد که موجب می شود تا تلفن همراه به تدریج به یک کیف پول الکترونیکی تبدیل شود.
وی گفت: در سال 2009 نزدیک به 502 شبکه رسمی وایمکس در 145 کشور دنیا سرویس می دهند و وایمکس فروم پیش بینی کرده تا سال 2012 تعداد کاربران وایمکس در دنیا خرید شارژ ایرانسل بانک ملی به 133 میلیون نفر برسد.
مدیر خرید شارژ ایرانسل بانک ملی كل بازایابی مشتریان ایرانسل:
وی از عرضه سرویس شبکه خصوصی مجازی تلفن همراه به شرکت ها و سازمان ها توسط ایرانسل خبر داد و گفت: این سرویس به نوعی یک نسخه موبایل از تلفن های داخلی اداره ها است که برای تمام افراد یک سازمان براساس طبقه بندی و گروه بندی آن خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ارایه می شود.
مدیر كل بازایابی مشتریان ایرانسل از ارایه سرویس های پستچی، LBS، شبکه خصوصی مجازی تلفن همراه، خدمات بانکدار همراه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی و آهنگ پیشواز پیشرفته از سوی ایرانسل خبر داد.
به گفته مظفری پور، ارتباط با خانواده، ارایه سرویس های ضروری برای حوادث و یا بلایای طبیعی، انتخاب مسیر با استفاده از تلفن همراه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی و اطلاع در مورد نزدیک ترین نقاط مورد نظر مشترک از جمله ویژگی هایی است که در سرویس LBS ایرانسل عرضه می شود.
وی، موارد کاربرد این سرویس جدید را مدیریت کارکنان، مدیریت ناوگان خرید شارژ ایرانسل بانک ملی حمل و نقل، کنترل و مدیریت ترافیک جاده ای و شهری، خدمات مراقبت و نگهداری از کودکان و سالمندان، مدیریت اموال، اطلاع رسانی براساس محل قرار گیری مشترک و ارایه راهنماهای توریسم و اطلاعات شهری ذکر کرد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مظفری پور در نشست خبری ایرانسل گفت: درحال حاضر بیش از شش هزار محصول الکترونیکی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی بر روی ویترین ایرانسل در اختیار مشترکان قرار داده شده که به زودی سرویس های دیگری نیز به آن افزوده خواهد شد.
مظفری پور از ارایه سرویس رومینگ سیم كارت های اعتباری ایرانسل یاد كرد و افزود: در حال حاضرسیم كارت های اعتباری ایرانسل در 9 کشور دنیا و به ویژه در موسم حج در كشور عربستان قابل خرید شارژ ایرانسل بانک ملی استفاده می باشد.
وی، تفکیک تماس های کاری از شخصی، تفکیک تماس ها براساس زمان ساعات کاری و موقعیت فرد، تعریف یک شماره کوتاه برای خرید شارژ ایرانسل بانک ملی سازمان، انتقال تماس و تعریف شماره گروهی به منظور تعریف مرکز تماس در یک سازمان را از ویژگی های سرویس شبکه خصوصی مجازی تلفن همراه ایرانسل عنوان کرد.
به گفته وی، دریافت خودکار، سریع و آنلاین ایمیل بر روی گوشی، قابلیت زمانبندی ساعات دریافت ایمیل، تعیین لیست مجاز و غیرمجاز و اعلام دریافت ایمیل با موضوعات از پیش تعیین شده از دیگر ویژگی های این خرید شارژ ایرانسل بانک ملی سرویس است.
وی اظهار خرید شارژ ایرانسل بانک ملی داشت: وایمکس یکی از دو فناوری است که نسل چهارم ارتباطات بیسیم را در دنیا ایجاد کرده و لبه تکنولوژی در انتقال داده های پهن باند در کشور است.
وی اظهار داشت: سرویس پستچی در دو بخش اصلی صندوق پستی الکترونیک و پستچی به خرید شارژ ایرانسل بانک ملی مشترکان ارایه می شود که سرویس صندوق پستی الکترونیک با تعریف آدرس ایمیل با استفاده از شماره تلفن همراه مشترک و بر بستر دامنه Irancell.ir در اختیار مشترکین قرار داده می شود.
سرویس های وایمکس ایرانسل به صورت اعتباری خرید شارژ ایرانسل بانک ملی و دائمی عرضه می شوند
مدیر توسعه بازار وایمكس ایرانسل از عرضه سرویس های وایمکس ایرانسل به دو خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شکل اعتباری و دائمی خبر داد.
ایرانسل سرویسهای خرید شارژ ایرانسل بانک ملی پستچی، LBS و شبکه خصوصی مجازی تلفن همراه عرضه می کند
مدیر توسعه بازار خرید شارژ ایرانسل بانک ملی وایمكس ایرانسل خبر داد:
علی جعفریه در نشست خبری ایرانسل خرید شارژ ایرانسل بانک ملی كه به مناسبت سومین سالگرد راه اندازی شبكه تلفن همراه ایرانسل برگزار شد، گفت: این سرویس ها به صورت خدمات داده و صوت به تمامی مشترکان خانگی و تجاری وایمکس عرضه خواهند شد.
وی همچنین از ورود ایرانسل به حوزه بانکداری همراه خبر داد و گفت: اپراتورهای تلفن همراه می توانند در بانکداری همراه به صورت یک درگاه قرار بگیرند که این درگاه متعلق به اپراتور است و مشترکین می توانند از طریق آن به خدمات الکترونیکی مختلفی که از سوی بانک ها عرضه می شود، وصل شده و با استفاده از خرید شارژ ایرانسل بانک ملی آن به تبادل اطلاعات بپردازند.
مدیر كل بازایابی مشتریان ایرانسل تصریح کرد: سرویس بانکداری همراه ایرانسل بر روی سیم کارت عرضه می شود و خرید شارژ ایرانسل بانک ملی عدم وابستگی به گوشی و امنیت بالا از ویژگی های آن است.
جعفریه، حیطه فعالیت وایمکس خرید شارژ ایرانسل بانک ملی را در محدوده یک شهر عنوان کرد و گفت: موضوعی که وایمکس را از دیگر تکنولوژی های باند پهن متمایز می کند، نقطه دید غیرمستقیم آن است که مزیت بزرگ این فناوری محسوب می شود.
مدیر كل بازایابی مشتریان ایرانسل همچنین از عرضه سرویس آهنگ پیشواز پیشرفته ایرانسل خبر داد و گفت: سه ویژگی جدید آلبوم های آهنگ پیشواز، انتخاب کانال خرید شارژ ایرانسل بانک ملی های موسیقی و تلفن گویای آهنگ پیشواز به زودی به عنوان آهنگ پیشواز پیشرفته به مشترکین عرضه می شود.
مظفری پور، رابط كاربری دو زبانه مبتنی بر زبان فارسی، تقویم شمسی، اضافه کردن حداکثر پنج خرید شارژ ایرانسل بانک ملی آدرس پست الکترونیکی به این سرویس، دریافت پست های الکترونیکی از طریق پیام کوتاه و یا پیام چندرسانه ای و امکان پاسخگویی در لحظه را از ویژگی های این سرویس عنوان کرد.
وی سرویس جدید دیگری که قرار است در آینده نزدیک از سوی ایرانسل خرید شارژ ایرانسل بانک ملی عرضه شود را خدمات مبتنی بر مکان یا موقعیت (LBS) عنوان کرد.
جعفریه، تکمیل سبد خدمات و یکپارچه سازی صنایع ارتباطی ایرانسل را از اهداف ایرانسل برای ورود به بازار وایمکس عنوان کرد و افزود: وایمکس فناوری ارتباط بیسیم است که توانایی برقراری ارتباط به صورت ساکن خرید شارژ ایرانسل بانک ملی و متحرک را در پهنای باند بسیار بالا ممکن می کند.
وی عدم نیاز به میل کلاینت و نصب برنامه خاص روی گوشی تلفن همراه، امکان استفاده خرید شارژ ایرانسل بانک ملی از این سرویس بر روی همه گوشی های با قابلیت GPRS و امکان دریافت ایمیل ها به صورت پیام کوتاه را از دیگر ویژگی های این سرویس جدید ایرانسل معرفی کرد.
وی تصریح کرد: سرویس VOIP بر بستر وایمکس ایرانسل خرید شارژ ایرانسل بانک ملی در محدوده شرکتی، شهری، بین شهری و بین المللی عرضه خواهد شد.


:: برچسب‌ها: :خریدشارژ ایرانسل , خرید آنلاین شارژ ایرانسل , کارت شارژ ایرانسل , فروش کارت شارژ ایرانسل , ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : s

خرید شارژ ایرانسل

 

در مراسم رونمایی از محصولات خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک انصار و خدمات جدید ایرانسل اعلام شد که به دلیل استقبال گسترده مشترکین از سرویس «آهنگ پیشواز»، هم اکنون نسخه شرکتی این سرویس نیز جهت استفاده مشترکین تجاری راه اندازی شده است.
آنطور که ایرانسل اعلام کرد، افزایش شفافیت در مدیریت ناوگان، تسهیل و بهبود برنامه ریزی منابع، افزایش سرعت عکس العمل در موقعیت های اضطراری، ایجاد فرصت های جدید برای شرکت ها جهت ارائه خدمات نوین، افزایش وفاداری مشتریان با توجه به اطمینان آنها از ارائه خدمات مورد نیاز در هر مکان، بازتعریف بهینه سیستم های داخلی شرکت با امکانات و فرآیندهای مبتنی بر موقعیت از جمله مزایای ویژه این سرویس بود. خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک انصار
سیستم خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک انصار ماشین به ماشین (M2M)
بر اساس این سرویس، رفع نیاز مشترکین تجاری به خرید سخت افزار PBX، کاهش چشمگیر هزینه مکالمات، طبقه بندی شماره گیری داخلی، ارتباطات داخلی بین شعب و نمایندگی ها، تماس با شماره داخلی یا شناسه وایمکس و ... جنبه های نوینی از قابلیت های تجاری و شرکتی وایمکس را خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک انصار به کاربران عرضه می کند.
شبکه اختصاصی تلفن همراه خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک انصار
بر این اساس، شرکت ها و موسسات می توانند با استفاده از سرویس «پیام پیشواز شرکت»، آهنگ یا صوتی ویژه را متناسب با اهداف و ارزش های شرکت خود بر روی خطوط ایرانسل خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک انصار کارکنان کنند.
به گفته مدیران ایرانسل، این فناوری جدید، به سازمان ها و شرکت ها امکان می دهد که تلفن های همراه کارکنان خود را گروه بندی نموده و امکاناتی شبیه به امکانات سیستم تلفن داخلی شرکت به آنها اضافه خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک انصار نمایند و بدین صورت قابلیت ها و مزایای فراوانی را در اختیار مدیران و کارمندان خود قرار دهند.
رونمایی از خدمات ارزش افزوده بر بستر تلفن اینترنتی وایمکس ایرانسل به عنوان جایگزین سیستم سنتی تلفن داخلی شرکت ها، جنبه خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک انصار های تجاری نوینی از اینترنت بی سیم را در کانون توجه فعالان اقتصادی قرار داد.
ایرانسل اعلام کرد که مدیریت ناوگان، قرائت دستگاه¬های اندازه¬گیری از راه دور ،مدیریت امنیت شعبات خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک انصار دور و نزدیک یک سازمان، کنترل دستگاه های فروش خودکار (vending machines)، مدیریت ابزارآلات مربوط به کنترل ترافیک شهری، سیستم¬های هوشمند مدیریت ساختمان و مانیتورینگ تجهیزات صنعتی از جمله حوزه های کاربرد این سرویس محسوب می شود. بنا بر اطلااعات منتشر شده درباره این سرویس، با استفاده از آن، دسترسی به بسیاری از ماشین¬آلات که در مناطق مختلف به صورت ثابت و متحرک قرار دارند، تسهیل شده و مدیریت آنها به طور متمرکز و با هزینه¬های بسیار پایین¬تر امکان¬پذیر خواهد شد.
درگاه خدمات خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک انصار مبتنی بر موقعیت
شرکت ایرانسل در مراسم رونمایی از محصولات جدید خود از راه اندازی سرویسی به نام «سیستم ماشین به ماشین (M2M)» خبر داد خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک انصار و اعلام کرد: بر اساس این سرویس جدید، امکان مدیریت یکپارچه و هوشمند ادوات و ماشین آلات از راه دور کارخانجات و شرکت های خدماتی فراهم شده است.
سرویس ارزش افزوده تلفن اینترنتی خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک انصار وایمکس ایرانسل
این آهنگ پیشواز مشابه رزومه صوتی شرکت یا کارت ویزیت هر یک از پرسنل عمل می کند و می تواند جایگاه برند شرکت مصرف کننده را ارتقاء دهد. به این ترتیب هنگامی خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک انصار که افراد، منتظر برقراری تماس با کارکنان بخش فروش، پشتیبانی و دیگر بخش های شرکت هستند و توجه آنها معطوف به لحظه برقراری تماس است به جای صدای «بوق ... بوق... » یکنواخت و همیشگی، آهنگ پیشواز شرکت را خواهند شنید و با جدیدترین محصولات، تخفیف ها یا طرح های ویژه آن شرکت آشنا می شوند.
رونمایی از «درگاه خدمات مبتنی بر موقعیت» به عنوان سرویسی جهت خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک انصار آگاهی از موقعیت مکانی کارکنان، ماشین آلات، پخش کننده ها و دیگر منابع و افراد به همراه قابلیت تعریف سیستم ها و فرآیندهای شرکتی و تعریف خدمات جدید آخرین بخش از مراسم این روز بود.
پیام پیشواز شرکتی خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک انصار
در بخش معرفی محصولات خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک انصار موجود در بسته خدمات شرکتی ایرانسل، اولین سرویس به نام «خدمات شبکه خصوصی مجازی تلفن همراه» رونمایی شد.
تعریف گروه های مختلف با هر عنوان، امکان جدا سازی هزینه تماس های کاری و غیر کاری و تعریف مراکز هزینه مختلف، تعریف مراکز هزینه مختلف برای نگهداری حساب های شرکت جهت کنترل هزینه ها، اضافه کردن تلفن های همراه شخصی افراد برای جداسازی هزینه تماس های شخصی و کاری، استفاده از خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک انصار طرح های تشویقی مختلف برای تماس های شخصی و کاری مشترکان مختلف، طرح شماره کوتاه متفاوت در هر گروه به اختیار مشترک، متوقف کردن محاسبه تماس های کاری در رومینگ،امکان تعریف سیاست های مالی و حسابداری (مراکز هزینه)، امکان کنترل هزینه های تماس های کاری وامکان تعریف انتقال تماس تا ۵ بار، از جمله مزایای ویژه این سرویس به شمار می رود.


:: برچسب‌ها: خریدشارژ ایرانسل , خرید آنلاین شارژ ایرانسل , کارت شارژ ایرانسل , فروش کارت شارژ ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 مرداد 1391 | نظرات ()