نوشته شده توسط : s

خرید شارژ ایرانسل

 

 

سرویس ارسال شارژ خرید شارژ ایرانسل بانک کارآفرین
پرداخت از طریق خرید شارژ ایرانسل بانک کارآفرین شارژ الکترونیکی
- مدت اعتبار این طرح تنها ۶ ماه خواهد بود و پس از اتمام این خرید شارژ ایرانسل بانک کارآفرین دوره، جهت ادامه استفاده از سرویس، کاربر باید نسبت به انتخاب یکی از طرح های تعرفه موجود ایرانسل اقدام نماید.
پرداخت هزینه اشتراک با خرید کارت شارژ و خرید شارژ ایرانسل بانک کارآفرین بارگذاری از طریق سیم کارت ایرانسل
- هزینه خرید شارژ ایرانسل بانک کارآفرین های ذکر شده در جدول بالا برای یک دوره شش ماه می باشد ولی هزینه اشتراک شما بر اساس تاریخ فعال سازی محاسبه می شود به این معنی که هزینه محاسبه شده برای شما شامل تعداد روزهای باقی مانده از تاریخ فعال سازی تا پایان ماه اول به علاوه پنج ماه می باشد. یعنی اگر مشترک در تاریخ ۲۰ خرداد ماه ثبت نام کند، هزینه اشتراک معادل ۵ ماه و ۱۲ روز از وی اخذ می گردد و حساب وی تا پایان آبان ماه فعال خواهد بود.
همچنین آن دسته از کاربرانی که از خطوط تلفن همراه ایرانسل استفاده می‌کنند می‌توانند به وسیله کد دستوری زیر، حساب کاربری خود یا دوستانشان را شارژ کنند:علاقه مندان به اسـتفاده از سرویس اعتباری وایمـکس می توانند با انتخاب هر یک از طرح های تعرفه پایه با سرعت خرید شارژ ایرانسل بانک کارآفرین های ١٢٨، ٢۵۶ و ۵١٢ کیلوبیت بر ثانیه و پرداخت ۶ ماه اشتراک به صورت یکجا در هنگام ثبت نام، از تخفیف ویژه در هزینه اشـتراک خود بهره‌مند شوند. استفاده از مزایای این طرح برای کاربران خانگی و تجاری مجاز می باشد.
- کاربران سایر طرح های تعرفه نیز می توانند نسبت به انتخاب طرح های تعرفه بلند مدت درخواست دهند. توجه داشته باشید که این در خرید شارژ ایرانسل بانک کارآفرین خواست در آغاز دوره بعدی بر روی سرویس آنان فعال خواهد شد.
- در صورتی که زمان ثبت نام و فعال سازی حساب کاربر در دو ماه مختلف رخ دهد لازم است که کاربر مابه التفاوت هزینه اشتراک را در زمان فعال سازی پرداخت نماید، به عنوان مثال ثبت نام در ۲۸ خرداد ماه انجام شده خرید شارژ ایرانسل بانک کارآفرین است و کاربر هزینه اشتراک را برای ۴ روز و پنج ماه یعنی تا پایان آبان ماه پرداخت نموده اما فعال سازی در ۳ تیر ماه انجام می شود، یعنی حساب کاربر برای مدت ۲۹ روز و پنج ماه یعنی تا پایان آذر ماه فعال خواهد بود؛ به همین منظور لازم است کاربر مابه التفاوت ۲۵ روز هزینه اشتراک را در زمان فعال سازی پرداخت نماید.
- مشترکین تعرفه‌های بلندمدت ۳ یا ۶ ماهه، در هر خرید شارژ ایرانسل بانک کارآفرین زمان می‌توانند برای تغییر طرح تعرفه درخواست دهند، اما درخواست در پایان دوره ۳ یا ۶ ماهه اجرا خواهد شد.
لطفا توجه داشته باشید این سرویس تنها برای آن دسته از کاربران وایمکس قابل استفاده می‌باشد که در هنگام پر کردن فرم ثبت‌نام، در قسمت «تلفن همراه» شماره تلفن همراه ایرانسل خود خرید شارژ ایرانسل بانک کارآفرین را وارد کرده‌اند؛ بنابراین کاربرانی که از تلفن‌های همراه سایر اپراتورها استفاده می‌کنند و یا شماره تلفن همراه ایرانسل خود را در هنگام ثبت نام ارائه نکرده‌اند، امکان استفاده از این سرویس را نخواهند داشت. این افراد می‌توانند برای تعویض شماره تلفن همراه اعلامی در پرونده وایمکس خود، به قسمت خدمات مشترکین در «کنترل حساب اینترنتی» مراجعه نمایند و با کلیک بر گزینه «تغییر اطلاعات کاربر»، شماره تلفن همراه خود را تغییر دهند.
- در صورت انتخاب این گزینه، هزینه ۶ ماه اشتراک طرح تعرفه انتخابی، فارغ از طرح تعرفه فعلی کاربر از وی اخذ خرید شارژ ایرانسل بانک کارآفرین خواهد شد.
برای پرداخت از این طریق، پس از خرید کارت شارژ ایرانسل، کد دستوری زیر را از خط ایرانسل خود شماره گیری نمایید: خرید شارژ ایرانسل بانک کارآفرین
برای استفاده از این سرویس میتوانید به فروشندگان مجاز ایرانسل که دارای گواهی ارائه خدمات شارژ الکترونیکی (e-Charge) خرید شارژ ایرانسل بانک کارآفرین هستند مراجعه و حساب وایمکس خود را به مبلغ دلخواه شارژ نمایی





:: برچسب‌ها: خریدشارژ ایرانسل , خرید آنلاین شارژ ایرانسل , فروش شارژ ایرانسل , ایرانسل , خرید اینترنتی شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل , خرید شارژ ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: